معرفی ۸ سرویس ساخت رایگان لوگو


۲۶ آبان ۱۳۹۹
معرفی ۸ سرویس ساخت رایگان لوگو

لوگو یکی از مهم‌ترین اجزای هر برند است زیرا به کسب و کارها کمک می‌کند تا برجسته‌تر و به یاد ماندنی‌تر شوند. بنابراین اگر می‌خواهید کسب و کار شما یک برند موفق باشد، داشتن لوگو ضروری است. تعداد زیادی سرویس‌های آنلاین به منظور ساخت لوگو وجود دارند که کاملا رایگان این کار را برای شما انجام می‌دهند، بنابراین طراحی لوگو لزوماً هزینه‌بر نیست. اگر می‌خواهید برای برندسازی کسب و کار خود یک لوگو ایجاد کنید، در این مقاله ۸ تا از بهترین سرویس‌های ساخت رایگان لوگو معرفی شده‌ است.

۱) Zyro

سرویس zyro

این سرویس علاوه‌بر کاربرپسند بودن و داشتن قابلیت‌های بصری، یکی از بهترین سرویس‌های ساخت رایگان لوگو است. برای ساخت یک لوگو زیبا با استفاده از این سرویس نیازی نیست که حتما یک طراح حرفه‌ای باشید و با کلیک بر روی دکمه‌ی Create Your Logo به صفحه‌ی template ایجاد شده، هدایت می‌شوید.

سرویس zyro

همچنین این سرویس بسیار انعطاف‌پذیر است زیرا شما می‌توانید با تایپ کردن شکل یا ظاهر دلخواه‌تان، لوگو خود را مشخص کنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی چهار آیکونی که در بخش Layout قرار دارند، جای قرار گرفتن لوگو را مشخص کنید.

شما فقط با کمی کار کردن با شکل‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و قلم‌ها می‌توانید لوگو متناسب با نام تجاری خود را ایجاد کنید و در آخر پس از تکمیل طراحی، لوگو مورد نظر را با فرمت PNG دریافت کنید.

۲) Visme

سرویس visme

Visme همراه با چندین template با قابلیت سفارشی‌سازی به میان آمده است. همچنین ابزارهایی که برای ویرایش این templateها در اختیار شما قرار می‌دهد برای ایجاد تغییرات در گرافیک، رنگ، فونت و موارد دیگر کاربردی است.

پروژه‌های شما هنگام ویرایش از قابلیت ذخیره‌ی خودکار برای ایمنی بیشتر برخوردار هستند. یک لیست تاریخچه اضافی نیز وجود دارد که تمام layerها و المنت‌های طراحی شده را نشان می‌دهد.

ثبت نام در Visme رایگان است اما برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر می‌توانید از پلن‌های مختلفی استفاده کنید.

سرویس visme

با یک کلیک ساده می‌توانید پیش‌نمایش پروژه خود را مشاهده، بارگیری یا حتی به اشتراک بگذارید. اگر پروژه شما کاملا آماده نیست می‌توانید آن را به صورت فایل‌هایی با فرمت JPEG، PNG یا PDF دانلود کنید.

۳) Oberlo

سرویس oberlo

در اصل Oberlo یک شرکت Drop shipping است اما چند ابزار دیگر مانند ماشین حساب برای محاسبه حاشیه سود یا سرویس ساخت رایگان لوگو را در کنار خدمات خود ارائه می‌دهد و همچنین کار با این ابزارها بسیار ساده است.

زمانی‌که بر روی Generate Logo کلیک می‌کنید، صفحه به پایین اسکرول و قابلیت ویرایش صفحه نمایان می‌شود. طیف گسترده‌ای از آیکون‌ها برای انتخاب وجود دارد و می‌‎توانید رنگ، اندازه و borderها را تغییر دهید.

سرویس oberlo

پس از اتمام طراحی لوگو می‌توانید بر روی Get your logo کلیک کنید، سپس این سرویس ایمیل شما را برای ارسال لینک دانلود، درخواست می‌کند. فایلی که در نهایت دریافت می‌کنید، یک لوگو با فرمت PNG و مناسب است.

۴) Canva

سرویس canva

Canva طیف گسترده‌ای از templateهای حرفه‌ای برای کارهای مختلف مانند نوشتن رزومه، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، بیزینس کارت‌ها و … دارد.

اما قابلیت اصلی که ما در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، ساخت لوگو است. شما می‌توانید بین طرح‌های مختلف جستجو کرده و بر روی templateهایی که دوست دارید، کلیک کنید. سپس می‌توانید پس‌زمینه، متن، تصاویر و … آن طرح را به دلخواه خود ویرایش کنید. این سرویس رایگان است اما برای استفاده از آن می‌بایست یک حساب کاربری ایجاد کنید.

سرویس canva

لوگو طراحی شده توسط شما به‌طور خودکار در حساب کاربری شما ذخیره می‌شود، بنابراین می‌توانید در هر زمان دیگری به حساب خود وارد شوید و آن را تغییر دهید. می‌توانید برای مشاهده‌ی تمام طرح‌هایی که قبلا آن‌ها را طراحی کرده‌اید، بر روی نواری که در سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید. همچنین می‌توانید لوگو خود را با فرمت‌های PNG، JPG و PDF دانلود کنید.

۵) FreeLogoDesign

سرویس free logo design

استفاده از این سرویس به دلیل داشتن بیش از هزار template آماده، بسیار آسان است. برای شروع نام شرکت خود را تایپ کرده و بر روی Get Started کلیک کنید. در این مرحله‌ از شما خواسته می‌شود تا طرح لوگو را انتخاب کنید.

سرویس free logo design

پس از انتخاب طرح‌هایی که دوست دارید، می‌توانید با افزودن متن، آیکون و حتی یک template دیگر، طرح فعلی را ویرایش کنید.

سرویس free logo design

پس از کلیک بر روی دکمه‌ی Save در گوشه‌ی بالا سمت راست، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که می‌توانید وضوح لوگو را انتخاب کنید. در این سایت لوگوهایی با ابعاد ۲۰۰ در ۲۰۰ رایگان هستند اما شما با پرداخت هزینه می‌توانید لوگو خود را با رزولوشن ۵۰۰۰ دریافت کنید. این سرویس، لوگو شما را در فرمت‌های JPG، PNG و SVG برای دانلود در اختیارتان قرار می‌دهد.

۶) LogoMakr

سرویس logomakr

وقتی به سایت LogoMakr وارد شوید، به طور خودکار صفحه‌ی طراحی برای شما باز می‌شود. این سرویس دارای ابزارهای بسیار اساسی است که استفاده از آن را برای مبتدیان آسان می‌کند. شما می‌توانید طرح لوگو مورد نظر خود را در نوار جستجوی بالای صفحه تایپ کرده و لوگو مورد نظر را انتخاب کنید.

سرویس logomakr

هنگامی که طراحی لوگو را به پایان رساندید می‌توانید با کلیک بر روی Save logo، آن را در فرمت‌های PDF و SVG دریافت کنید البته نسخه‌ی رایگان آن دارای وضوح بسیار کمی است.

۷) DesignEvo

سرویس designevo

این سرویس، templateهای از پیش ساخته شده بسیار زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. با کلیک بر روی هر کدام از آن‌ها به صفحه‌ی ویرایش هدایت می‌شوید.

سرویس designevo

برای دانلود لوگو می‌توانید بر روی دکمه‌ی Download در بالای صفحه، کلیک کنید.

۸) Namecheap

سرویس namecheap

Namecheap یک سرویس ساخت لوگو رایگان و استفاده از آن بسیار آسان است. با کلیک بر روی Create Your Logo، سوال‌هایی درمورد نوع فونت، آیکون مورد نظر و رنگ‌ها از شما پرسیده می‌شود که این سرویس بر اساس پاسخ‌های شما لوگو نهایی را ایجاد می‌کند.

سرویس namecheap

مورد حائز اهمیت این سرویس آن است که به شما امکان می‌دهد تصاویر و فایل‌های Vector را با وضوح بالا به صورت رایگان دانلود کنید.

ویژگی‌های یک لوگو خوب

از آنجا که داشتن لوگو برای هر برندی ضروری است، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید بهترین انتخاب‌ها را در طراحی لوگو درنظر داشته باشید. با داشتن لوگو چندمنظوره، ساده و به یاد ماندنی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این لوگو برای برند شما مناسب است. به‌دنبال طراحی‌های پیچیده نروید، گرچه بی‌نظیر بودن لوگو مهم است اما یک طراحی ساده به‌یاد ماندنی‌تر است و به این صورت برند شما در ذهن مشتری می‌ماند. همچنین اطمینان حاصل کنید که لوگو شما به راحتی قابل شناسایی باشد، به‌هرحال شما نمی‌خواهید که مشتریان برندهای دیگر را با برند شما اشتباه بگیرند.

به طراحی دلخواه خود پایبند باشید و تغییرهای زیادی در لوگو ایجاد نکنید زیرا فقط باعث سردرگمی می‌شود. هنگام ساخت لوگو حتما تصاویری با وضوح بالا تهیه کنید زیرا به این صورت می‌توانید از آن به صورت فیزیکی و آنلاین نیز استفاده کنید. شرکت‌هایی مانند Apple، Amazon، Nike به دلیل داشتن لوگوهایی که ماندگار، ساده و به‌راحتی قابل شناسایی هستند نمونه‌هایی از بهترین لوگوهای ساخته شده تا به امروز به شمار می‌آیند.

logo برندهای معروف

منبع: https://www.hostinger.com/tutorials/best-free-logo-makers

برچسب‌ها:

خدمات رایگان لیارا

۲.۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان

۲.۵ گیگابایت Object Storage سازگار با پروتکل S3 با دیسک‌های SSD به‌صورت رایگان دریافت کنید.

هاست رایگان برای دیتابیس‌

دیتابیس‌های MariaDB، PostgreSQL و Redis را فقط با یک کلیک و به‌صورت رایگان تهیه کنید.

سرویس DNS رایگان

به سادگی دامنه‌تان را اضافه کنید و به صورت رایگان رکورد‌های آن را مدیریت کنید.

۱۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه

بعد از ثبت نام در لیارا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می‌کنید که با توجه به ساعتی بودن هزینه سرویس‌ها، می‌توانید تمامی خدمات پولی را برای چندین هفته رایگان استفاده کنید.

ارسال ۱۰۰ ایمیل تراکنشی رایگان در هر ماه

در سرویس ایمیل لیارا شما می‌توانید تا ۱۰۰ ایمیل رایگان در هر ماه ارسال کنید و فقط برای بیش از آن هزینه پرداخت کنید. (به‌همراه دسترسی SMTP)

هاست رایگان برای انواع وبسایت

تفاوتی ندارد برای وبسایت خود از Node استفاده می‌کنید یا Laravel و Django، در لیارا می‌توانید به صورت کاملا رایگان آن را میزبانی کنید.

توسعه‌دهندگان درباره‌ی ما چه می‌گویند

تجربه کار باliara_cloud@امروز خیلی خوب بود. یکی از سرویس هام رو منتقل کردم روش و راضیم. انقد سریع و جذاب کارم راه افتادم اصن باورم نمیشد! برعکس سرویس های PaaS دیگه با اون همه پیچیدگیشون. دمتون گرم
...

MohammadReza
liara testimonial
keikaavousi

بعد از بسته شدن @fandoghpaas و ناراحتی همه‌مون از اینکه یه سرویس خوب و صادق نمی‌تونه از پس هزینه‌ها بر بیاد، سرویسم رو منتقل کردم به پاس لیارا (https://liara.ir @liara_cloud) . تجربه راحت و خوب. تفاوت‌هایی داشت که کمی کار می‌خواست ولی تا الان کاملا راضی.

jadi
liara testimonial
jadi

یه خسته نباشید باید به تصمیمliara_cloud@بگم،
بعد از چندین روز سرکله زدن با سرویس های مشابه بالاخره تصمیم گرفتم لیارا رو امتحان کنم و باور نمیشه ۱۰ دقیقه بیشتر وقت نبرد،
دمتون گرم.

Arch
liara testimonial
EbadiDev

واسه سرویس PaaS با اختلاف لیارا بهترین رابط کاربری داره و یکی از مزیت‌های سرویس دیتابیس‌شون اینه که خودشون به صورت دوره‌ای بکآپ میگیرن.
...

Ali Najafi
liara testimonial
me_ali_najafi

یکی از کارهای خوبی که جدیداً میکنم اینه که یه دیتابیس روی لیارا میسازم و به پروژه وصل میکنم اینطوری هم خونه و هم محل کار دیتابیس بروز رو دارم و راحت میتونم ادامه بدم کار روliara_cloud@

Navid
liara testimonial
1navid

عاشقliara_cloud@شدم درسته در حد AWS نیست ولی خب تجربه خوبی واسه پروژه های داخل ایران ارائه میده، میتونم رو CD هم اجراش کنم

Amir H Shekari
liara testimonial
vanenshi