در این توافقنامه نحوه تخصیص اعتبار در زمان از دسترس خارج شدن هرکدام از سرویسهای لیارا شرح داده شده است. لازم بهذکر است که هر نوع از عدم دسترسی در هر یک از سرویسهای لیارا بهشکل انحصاری در چارچوب همین سند قابلیت بررسی و ارزیابی و جبران را خواهد داشت. بهرهبردار در این توافقنامه به افراد حقیقی و حقوقی که دارای سرویس فعال در لیارا میباشند اطلاق میشود. بهرهبرداری از هر یک از خدمات لیارا بهمعنای پذیرش تمام مفاد این توافقنامه است و بهرهبرداران موظفاند بهشکل دورهای با مراجعه بهاین صفحه، از جدیدترین نسخهی این توافقنامه مطلع شوند.
در زمان عدم دسترسی به جز در موارد مستثنا، مدت زمان عدم دسترسی در طول یک ماه شمسی محاسب ه شده و اعتبار سرویس مطابق هر بخش زیر در حساب کاربری بهرهبردار اعمال خواهد شد.
چنانچه عدم دسترسی به دلیل بروز هر یک از موارد زیر ایجاد شده باشد، مشمول هیچگونه جبران خسارت و تخصیص اعتبار قرار نخواهد گرفت.
چنانچه عدم دسترسی به دلیل بروز هر یک از موارد زیر ایجاد شده باشد، مشمول هیچگونه جبران خسارت و تخصیص اعتبار قرار نخواهد گرفت.
۲.۱. عدم دسترسی به دلایل خارج از کنترل لیارا؛ برای نمونه فاجعهی طبیعی، جنگ، اعمال تروریستی، شورش، اقدام دولت، اِشکال شبکهی جهانی اینترنت، اِشکال شبکهی ارتباطات زیرساخت، اِشکال شبکه دیتاسنتر، مسیریابی در شبکهی سرویسدهندگان اینترنت به بهرهبردار و هر یک از اشکالات خارج از شبکهی لیارا در داخل یا خارج از ایران.
۲.۲. عدم دسترسی براساس درخواست بهرهبردار؛ برای نمونه بهرهبردار درخواست تغییر یا حذف سرویس را داشته باشد.
۲.۳. عدم دسترسی به دلایل مربوط به بهرهبردار؛ برای نمونه در اثر اشتباه یا تنظیمات نادرست و یا نامناسب بهرهبردار در پنل کاربری روی داده باشد، یا ناشی از مشکلات نرمافزاری یا سختافزاری بهرهبردار یا مشکلات شبکهای او، از قبیل مشکلات مربوط به میزبانی تارنمای اصلی یا پهنای باند ناکافی بهرهبردار باشد.
۲.۴. عدم دسترسی به دلیل سواستفادهی بهرهبردار؛ برای نمونه بهدلیل استفادهی غیرقانونی، یا سواستفاده و بهرهکشی بدافزارها از منابع در اختیار بهرهبردار انجام شده باشد. هرگونه ارسال بدافزار، جعل هویت، ارسال هرزنامه، انجام هر گونه حمله و هک، انجام حملات منع سرو یس و بهطور کلی، هرگونه بهرهبرداری توام با سونیت از هر یک از محصولات موجب قطع فوری و دایمی دسترسی بهرهبردار به این خدمات خواهد شد.
۲.۵. از دست رفتن اطلاعات بهرهبردار به هر دلیل و عدم تهیه نسخه پشتیبان توسط بهرهبردار و نگهداری آن خارج از لیارا
۲.۶. عدم دسترسی به علت حملات DDoS
۲.۷. عدم دسترسی به دلیل اصلاحات و تغییرات از پیش برنامهریزی شده؛ برای نمونه به منظور بروزرسانی زیرساخت لیارا اختلالی از قبل برنامهریزی شده باشد.
۲.۸. عدم دسترسی و حذف اطلاعات به علت عدم اعتبار کافی در حساب کاربری بهرهبردار
۲.۹. عدم دسترسی به دلیل اعمال قوانین و مقررات (Terms of Service) لیارا؛ برای نمونه با ابلاغ دستور قانونی قطع سرویسدهی از سوی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، قوهی قضاییه، نهادهای بینالمللی، یا هر یک از مراجع ذیصلاح انجام شده باشد.
لیارا به هنگام احراز موارد موضوع این توافقنامه، صرفا بهمنظور جبران خسارت عدم دسترسی ماهانه نسبت به تخصیص اعتبار براساس مبلغ ماهانه، برای بهرهبردار اقدام خواهد کرد و هیچگونه مسئولیتی دربارهی جبران هیچیک از زیانها یا منافع فوتشدهی احتمالی یا قطعی ادعایی بهعهده نخواهد داشت. تخصیص اعتبار در حالت بیشینیه، ۱۲ روز اعتبار سرویسی است که دچار اختلال شده است و تحت هیچ شرایطی از آن فراتر نخواهد رفت و شامل جبران هیچ زیان یا خسارتی بهجز تخصیص اعتبار نخواهد شد.
در صورت بروز اختلال در خدمات ارائه شده توسط لیارا، نیاز است که بهرهبردار نسبت به ثبت تیکت در پنل کاربری لیارا به همراه گزارشهای نشاندهندهی اختلال اقدام کند. ارسال درخواست و گزارشهای مربوطه نهایتا تا ۱۵ روز از تاریخ بروز اختلال ضروری خواهد بود. لیارا تنها با رعایت مهلت یادشده، محرز شدن انتساب اختلال به لیارا و خروج موضوع از شمول موارد مستثنا، نسبت به تخصیص اعتبار به حساب کاربری بهرهبردار اقدام خواهد کرد. این اعتبار صرفا میتواند برای استفاده از خدمات لیارا مورد بهرهبرداری قرار بگیرد و به هیچوجه، قابلیت تسویهی ریالی یا انتقال به غیر را نخواهد داشت.
آخرین تاریخ بهروزرسانی: مرداد ماه ۱۴۰۱
خدمات رایگان لیارا
در سرویس ایمیل لیارا شما میتوانید تا ۱۰۰ ایمیل رایگان در هر ماه ارسال کنید و فقط برای بیش از آن هزینه پرداخت کنید. (بههمراه دسترسی SMTP)
تفاوتی ندارد برای وبسایت خود از زبان Node استفاده میکنید یا Laravel و Django، در لیارا میتوانید به صورت کاملا رایگان آن را میزبانی کنید.
دیتابیسهای MariaDB، PostgreSQL و Redis را فقط با یک کلیک و بهصورت رایگان تهیه کنید.
به سادگی دامنهتان را اضافه کنید و به صورت رایگان رکوردهای آن را مدیریت کنید.
بعد از ثبت نام در لیارا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت میکنید که با توجه به ساعتی بودن هزینه سرویسها، میتوانید تمامی خدمات پولی را برای چندین هفته بهصورت رایگان استفاده کنید.
۲.۵ گیگابایت Object Storage سازگار با پروتکل S3 با دیسکهای SSD بهصورت رایگان دریافت کنید.
در تمامی روزهای هفته کنارتان هستیم.
توسعهدهندگان دربارهی ما چه میگویند