هاست ابری NodeJS

هاست NodeJS در لیارا، هاستی پرسرعت، بدون نیاز به پیکربندی و انجام تنظیمات!

در لیارا برای هر فریم‌ورک و زبان برنامه‌نویسی، هاستی مخصوص تهیه شده و نیازی نیست که شما کاری برای آماده‌سازی انجام دهید. با دو ابزار Liara CLI و Liara Desktop می‌توانید خیلی سریع و در کمتر از چند دقیقه، وبسایت‌تان را روی سرور اجرا کنید.

استقرار برنامه NodeJS با Liara CLI

فقط با یک دستور

استقرار برنامه NodeJS با Liara Desktop

به سادگی Drag & Drop

۱

سریع

پشتیبانی از HTTP/2

پروتکل HTTP/2 با فشرده‌سازی و ارسال درخواست‌های همزمان، باعث افزایش سرعت لود صفحات وبسایت شما خواهد شد که در تمامی سرویس‌های لیارا پروتکل جدید HTTP/2 به صورت پیشفرض فعال است.

سازگاری با CI/CD

با CI/CD این امکان برای شما فراهم می‌شود که تنها با Push کردن کدتان در GitLab و یا GitHub به صورت خودکار تغییرات‌تان در لیارا هم اعمال شود.

منابع اختصاصی

بر خلاف هاست‌های اشتراکی، در لیارا منابع سخت‌افزاری کاملا اختصاصی ارائه می‌شود که در نتیجه باعث افزایش سرعت و عملکرد وبسایت شما خواهد شد.

بازگشت به نسخه قبل

لیارا ۱۰ نسخه آخر کد شما که با استفاده از Liara CLI و Liara Desktop دیپلوی کرده‌اید را نگهداری می‌کند و شما می‌توانید در صورت بروز مشکل، فقط با یک کلیک به نسخه‌های قبلی بازگردید.

۲

پایدار

پشتیبان‌گیری روزانه رایگان

لیارا از فضای پلن انتخابی شما به صورت روزانه فایل پشتیبان تهیه و هر یک را برای ۷ روز نگهداری می‌کند. فایل‌های پشتیبان برای امنیت بیشتر در چندین سرور توسط لیارا نگهداری می‌شوند.

فضای پشتیبان رایگان

به علت تهیه فایل پشتیبان به صورت روزانه و نگهداری ۷ روزه از هر فایل پشتیبان، فضای بسیار زیادی برای آن‌ها نیاز است اما نگران نباشد در لیارا ۱۰ برابر فضای پلن انتخابی شما، فضای پشتیبان به صورت رایگان ارائه می‌شود.

اعمال تغییرات بدون قطعی

قطعا تجربه کرده‌اید که برای اعمال تغییرات جدید وبسایت‌تان برای دقایقی از دسترس خارج شده است اما در لیارا امکانی فراهم شده تا شما زمانی که تغییرات‌تان را اعمال می‌کنید لحظه‌ای وبسایت‌تان دچار قطعی نشود.

موقعیت ایران

تمامی سرویس‌های لیارا در موقعیت ایران ارائه می‌شوند که در مقایسه با موقعیت خارج، خطر تحریم و افزایش زیاد قیمت‌ها بر اثر نرخ دلار را نخواهند داشت. همچنین در موقعیت ایران به دلیل پینگ پایین، سرعت لود و سئو وبسایت شما بهبود خواهد یافت.

۳

آسان

امکان ارتقا منابع در لحظه

هر زمانی که اراده کنید، فقط با یک کلیک می‌توانید منابع سخت‌افزاری وبسایت‌تان را افزایش دهید تا به علت ترافیک بالای ناشی از تبلیغات و... وبسایت‌تان دچار قطعی نشود.

امکان کاهش منابع در لحظه

ممکن است برای یک روز مانند زمان تبلیغات ترافیک وبسایت‌تان زیاد شود و شما منابع سخت‌افزاری وبسایت‌تان را ارتقا دهید اما بعد از گذشت آن روز دیگر نیازی به منابع بالا نداشته باشید. در لیارا می‌توانید مجدد به پلن قبلی خود بازگردید تا برای منابعی که نیاز ندارید هزینه پرداخت نکنید.

ارائه SSL رایگان

در لیارا برای دامنه‌ی‌ اختصاصی‌تان فقط با یک کلیک می‌توانید گواهی SSL را تهیه کنید. نگران تمدید هم نباشید لیارا به صورت خودکار گواهی SSL را برای دامنه شما تمدید می‌کند.

ارائه انواع دیتابیس

در لیارا می‌توانید بدون محدودیت انواع دیتابیس‌ها را فقط با یک کلیک تهیه کنید.

۴

ایمن

استفاده از تکنولوژی Docker

در لیارا از تکنولوژی Docker Container برای میزبانی وبسایت شما استفاده می‌شود که محیطی ایزوله و ایمن را برای اجرای وبسایت شما فراهم می‌کند.

دسترسی به گزارشات

در پنل کاربری لیارا می‌توانید مصرف منابع سخت‌افزاری مانند RAM و CPU در سرویس‌هایی که تهیه کرده‌اید را در لحظه و حتی بازه‌های زمانی گذشته مشاهده و آنالیز کنید.

دسترسی به لاگ‌ها

لیارا امکان دسترسی زنده و در لحظه به لاگ‌های هر سرویس را برای شما فراهم می‌کند که شما را از نحوه‌ی عملکرد سرویس‌تان مطلع می کند.

شبکه خصوصی

در لیارا هر حساب کاربری به صورت پیشفرض در یک شبکه خصوصی قرار دارد که با این ویژگی شما می‌توانید دسترسی به دیتابیس‌تان را فقط محدود به وبسایت خود کنید و یا در معماری Microservice، برای ارتباط بین سرویس‌ها استفاده کنید.

۵

به صرفه

دامنه‌ی رایگان

در لیارا برای وبسایت شما یک زیر دامنه رایگان liara.run ارائه می‌شود تا برای شروع نیاز به خرید دامنه نداشتید باشید و هر زمانی دامنه خودتان را تهیه کردید آن را جایگزین دامنه رایگان لیارا کنید.

هزینه ساعتی

در لیارا هزینه‌ سرویس‌هایی که تهیه کرده‌اید به صورت ساعتی از اعتبار کیف پول شما کسر می‌شود و دیگر نیاز نیست هزینه یک ماه یا یک سال را زودتر پرداخت کنید. از طرفی می‌توانید فقط برای چند ساعت یک سرویس را تهیه و بعد حذف کنید که در این صورت فقط هزینه چند ساعتی که استفاده کرده‌اید از اعتبار کیف پول شما کسر می‌شود.

امکان خاموش کردن

ممکن است برای تست و توسعه وبسایت‌تان از لیارا استفاده کرده باشید و نیاز نباشد تا این سرویس همیشه روشن و قابل استفاده باشد به همین منظور در لیارا امکان خاموش کردن سرویس وجود دارد تا آن را خاموش کنید که هزینه آن یک‌سوم محاسبه شود.

ترافیک نامحدود

بر خلاف سایر هاستینگ‌ها در لیارا ترافیک مصرفی تمامی سرویس‌ها به صورت نامحدود در نظر گرفته شده و شما می‌توانید بدون صرف هزینه اضافه، ترافیک بالایی را برای وبسایت خود داشته باشید.

دیگر امکانات خاص

امکان انتخاب و تغییر نسخه‌ برنامه در هاست NodeJS

ما از نسخه‌های ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ نود جی اس پشتیبانی می‌کنیم و شما به راحتی می‌توانید بین آن‌ها جابه‌جا شوید.

دسترسی به خط فرمان

با وجود دسترسی مستقیم به خط فرمان برنامه می‌توانید دستورات مدنظرتان را به‌راحتی اجرا کنید.

نصب خودکار پکیج‌های npm در هاست NodeJS

در زمان استقرار برنامه، پکیج‌های پیش‌نیاز برنامه که در فایل package.json فهرست شده‌اند، با استفاده از npm یا yarn نصب می‌شوند.

build خودکار برنامه در هاست NodeJS

تفاوتی نمی‌کند که در برنامه‌ی‌تان از TypeScript استفاده کرده‌اید یا webpack، لیارا به صورت خودکار برنامه‌ی شما را build می‌کند.

امکان تنظیم و مدیریت Environment Variable‌ها

در لیارا این امکان وجود دارد تا متغیرهای محیطی هر برنامه را به‌سادگی از طریق پنل کاربری مدیریت کنید.

وجود مستندات برای هر قابلیت در هاست NodeJS لیارا

ما شما را تنها نمی‌گذاریم. در هر مرحله از توسعه برنامه خود، می‌توانید از مستندات و آموزش‌های ویدیویی لیارا استفاده کنید.

قیمت ماهانه

قیمت ساعتی

RAM

CPU

Disk

فضای پشتیبان

رایگانآغازیناقتصادیاقتصادی پلاساستاندارداستاندارد پلاسحرفه‌ایحرفه‌ای پلاس
رایگان
۲۹هزار تومان
۴۹هزار تومان
۸۹هزار تومان
۱۶۹هزار تومان
۳۲۹هزار تومان
۶۴۹هزار تومان
۱,۲۸۹هزار تومان
رایگان۴۰.۲ تومان۶۸ تومان۱۲۳.۶ تومان۲۳۴.۷ تومان۴۵۶.۹ تومان۹۰۱.۳ تومان۱۷۹۰.۲ تومان
128 MB256 MB512 MB1 GB2 GB4 GB8 GB16 GB
0.12 CORE0.25 CORE0.5 CORE1 CORE1 CORE2 CORE4 CORE8 CORE
ندارد 2.5 GB SSD5 GB SSD10 GB SSD20 GB SSD40 GB SSD80 GB SSD160 GB SSD
ندارد25 GB HDD50 GB HDD100 GB HDD200 GB HDD400 GB HDD800 GB HDD1600 GB HDD
  • پشتیبانی از HTTP/2
  • سازگاری با CI/CD
  • منابع اختصاصی
  • بازگشت به نسخه قبل
  • پشتیبان‌گیری روزانه رایگان
  • فضای پشتیبان رایگان
  • اعمال تغییرات بدون قطعی
  • امکان ارتقا منابع در لحظه
  • امکان کاهش منابع در لحظه
  • ارائه SSL رایگان
  • ارائه انواع دیتابیس
  • استفاده از تکنولوژی Docker
  • دسترسی به گزارشات
  • دسترسی به لاگ‌ها
  • شبکه خصوصی
  • دامنه‌ی رایگان
  • هزینه ساعتی
  • امکان خاموش کردن

خدمات رایگان لیارا

۲.۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان

۲.۵ گیگابایت Object Storage سازگار با پروتکل S3 با دیسک‌های SSD به‌صورت رایگان دریافت کنید.

هاست رایگان برای دیتابیس‌

دیتابیس‌های MariaDB، PostgreSQL و Redis را فقط با یک کلیک و به‌صورت رایگان تهیه کنید.

سرویس DNS رایگان

به سادگی دامنه‌تان را اضافه کنید و به صورت رایگان رکورد‌های آن را مدیریت کنید.

۱۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه

بعد از ثبت نام در لیارا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می‌کنید که با توجه به ساعتی بودن هزینه سرویس‌ها، می‌توانید تمامی خدمات پولی را برای چندین هفته رایگان استفاده کنید.

ارسال ۱۰۰ ایمیل تراکنشی رایگان در هر ماه

در سرویس ایمیل لیارا شما می‌توانید تا ۱۰۰ ایمیل رایگان در هر ماه ارسال کنید و فقط برای بیش از آن هزینه پرداخت کنید. (به‌همراه دسترسی SMTP)

هاست رایگان برای انواع وبسایت

تفاوتی ندارد برای وبسایت خود از Node استفاده می‌کنید یا Laravel و Django، در لیارا می‌توانید به صورت کاملا رایگان آن را میزبانی کنید.

توسعه‌دهندگان درباره‌ی ما چه می‌گویند

تجربه کار باliara_cloud@امروز خیلی خوب بود. یکی از سرویس هام رو منتقل کردم روش و راضیم. انقد سریع و جذاب کارم راه افتادم اصن باورم نمیشد! برعکس سرویس های PaaS دیگه با اون همه پیچیدگیشون. دمتون گرم
...

MohammadReza
liara testimonial
keikaavousi

بعد از بسته شدن @fandoghpaas و ناراحتی همه‌مون از اینکه یه سرویس خوب و صادق نمی‌تونه از پس هزینه‌ها بر بیاد، سرویسم رو منتقل کردم به پاس لیارا (https://liara.ir @liara_cloud) . تجربه راحت و خوب. تفاوت‌هایی داشت که کمی کار می‌خواست ولی تا الان کاملا راضی.

jadi
liara testimonial
jadi

یه خسته نباشید باید به تصمیمliara_cloud@بگم،
بعد از چندین روز سرکله زدن با سرویس های مشابه بالاخره تصمیم گرفتم لیارا رو امتحان کنم و باور نمیشه ۱۰ دقیقه بیشتر وقت نبرد،
دمتون گرم.

Arch
liara testimonial
EbadiDev

واسه سرویس PaaS با اختلاف لیارا بهترین رابط کاربری داره و یکی از مزیت‌های سرویس دیتابیس‌شون اینه که خودشون به صورت دوره‌ای بکآپ میگیرن.
...

Ali Najafi
liara testimonial
me_ali_najafi

یکی از کارهای خوبی که جدیداً میکنم اینه که یه دیتابیس روی لیارا میسازم و به پروژه وصل میکنم اینطوری هم خونه و هم محل کار دیتابیس بروز رو دارم و راحت میتونم ادامه بدم کار روliara_cloud@

Navid
liara testimonial
1navid

عاشقliara_cloud@شدم درسته در حد AWS نیست ولی خب تجربه خوبی واسه پروژه های داخل ایران ارائه میده، میتونم رو CD هم اجراش کنم

Amir H Shekari
liara testimonial
vanenshi