سیاست حفظ حریم خصوصی

مهم‌ترین سرمایه‌ی ما در لیارا کاربران و مشتریانی هستند که به این شرکت اعتماد کرده‌اند و از محصولات آن استفاده می‌کنند. ما به‌خوبی آگاهیم که حفظ حریم خصوصی شما تا چه میزان برای‌تان اهمیت دارد، از این رو سند «سیاست حفظ حریم خصوصی لیارا» را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا از جزییات آن آگاه شوید.

با پذیرش سیاست حفظ حریم خصوصی لیارا، مسوولیت انطباق این سند و سیاست‌های سرویس یا وب‌سایت‌تان به‌عهده‌ی شماست؛ گفتنی است، بهره‌گیری از هریک از خدمات قابل ارایه از سوی لیارا، مشاهده و استفاده از وب‌سایت لیارا و هرگونه تعامل با لیارا در چارچوب‌های ذکرشده در این سند، به‌معنای پذیرش مفاد این سند از سوی شما خواهد بود.

چه تعهداتی به شما داریم؟

لیارا یک شرکت ارایه‌دهنده‌ی زیرساخت ابری است که روزانه به هزاران درخواست پاسخ می‌دهد و در تلاش است تا کسب‌وکارهای آنلاین را در بستری امن میزبانی کند. با توجه به چنین وظیفه‌ی خطیری، این شرکت خود را متعهد به برقراری ارتباط شفاف و محافظت از داده‌هایی از کاربران خود می‌داند که در اختیار دارد.

اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می‌دهید مانند نام و نام خانوادگی، اطلاعات تماس، اطلاعات بانکی و اطلاعات مربوط به دامنه به هیچ‌وجه به فروش نخواهد رسید و اجاره داده نخواهد شد. هم‌چنین این داده‌ها خارج از آن‌چه در آخرین نسخه‌ی این سند آمده ‌است با هیچ فرد یا نهادی افشا یا به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

چه اطلاعاتی از شما را جمع‌آوری می کنیم؟

اطلاعات حساب کاربری: هنگامی‌که برای ایجاد حساب کاربری ثبت‌نام می‌کنید، لیارا اطلاعات تماس شما را گردآوری خواهد کرد. این اطلاعات شامل نام، نشانی ایمیل، کد ملی، شماره تلفن و نشانی‌های ضروری برای پردازش پرداخت و انتقال سرویس‌هاست. هنگامی‌که هرگونه اطلاعات شخصی یا حقوقی را به ما ارایه می‌دهید، به این معنی است که صاحب آن اطلاعات هستید یا اجازه‌ی لازم برای ارایه‌ی آن به ما را دارید.


اطلاعات بازدیدکنندگان از وب‌سایت: مانند بسیاری از وب‌سایت‌ها زمانی‌که از وب‌سایت لیارا بازدید می‌کنید، ما داده‌هایی چون نشانی IP، اطلاعات پیکربندی سیستم، URLهای صفحات مراجعه‌شده و اولویت‌های منطقه‌ای و زبانی شما را ذخیره خواهیم کرد.


کوکی‌ها: لیارا برای اهدافی چون ارایه‌ی اطلاعات درباره‌ی روش تعامل شما با وب‌سایت‌ها و کمک به فعالیت‌های بازاریابی خود، از کوکی‌ها و سایر فناوری‌های مجاز گردآوری اطلاعات استفاده می‌کند. شما می‌توانید با پیکربندی تنظیمات حریم خصوصی مرورگر خود چگونگی استفاده از کوکی‌ها را کنترل کنید.


اطلاعات بخش‌های تعاملی: این امکان وجود خواهد داشت که لیارا در آینده انجمن‌های گفت‌وگو یا سایر بسترهای تعاملی را ایجاد کند. هم‌چنین امکان ثبت نظر در قسمت‌های مختلف وب‌سایت وجود دارد. در نظر داشته باشید هر گونه اطلاعاتی در این قسمت‌ها به اشتراک بگذارید خوانده و گردآوری خواهد شد.


داده‌های لاگ ‌شده: : لیارا اطلاعات کاربران نهایی را به نمایندگی از مشتریان خود پردازش می‌کند. این اطلاعات هنگامی پردازش می‌شوند که کاربران نهایی وارد دامنه‌ها یا وب‌سایت‌های مشتریان ما شده و از آن‌ها استفاده می‌کنند .اطلاعات پردازش شده ممکن است شامل نشانی‌های IP، اطلاعات پیکربندی سیستم و سایر اطلاعات ترافیک به/از وب‌سایت‌های مشتریان، ابزارها، برنامه‌ها یا شبکه‌ها (در مجموع، داده‌های ثبت‌شده) شود، اما به آن‌ها محدود نخواهد شد.


اطلاعات شرکت‌کنندگان در رویدادها: زمانی‌که در رویدادهای لیارا مشارکت می‌کنید یا در پژوهش‌ها و مطالعات تجربه‌ی کاربری سهیم می‌شوید ما اطلاعات شخصی مانند نام، شماره تلفن، نشانی ایمیل و داده‌ها و نظراتی که با در میان گذاشته‌اید را گردآوری خواهیم کرد.


تصویر و صدا: هنگامی‌که با بخش صدای مشتریان یا پشتیبانی لیارا تماس می‌گیرید یا در پژوهش‌های تصویری و مصاحبه‌های لیارا شرکت می‌کنید، از شما درخواست خواهیم کرد که برای بررسی‌های بیش‌تر اجازه ضبط صدا و تصویرتان را به ما بدهید که تنها با تایید شما، این صدا و تصویر ذخیره خواهد شد.

سیاست حفظ حریم خصوصی لیارا در چه مواردی اعمال نمی‌شود؟

  • دامنه‌ها، وب‌سایت‌ها، رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی، برنامه‌ها و شبکه‌هایی که شرایط و سیاست حفظ حریم خصوصی خاص خود را دارند.

با توجه به استفاده لیارا از Reverse Proxy، ممکن است آدرس IPهای ما در رکوردهای WHOIS و DNS برای وب‌سایت‌هایی که از خدمات ما استفاده می‌کنند، ظاهر شود. در نتیجه مسوولیت محتوایی (مانند تصاویر، محتوای نوشتاری، گرافیک‌ها) که از طریق شبکه‌ی ما انتقال می‌یابد، به‌عهده‌ی مشتریان لیارا و کاربران آن‌ها است.

چه استفاده‌ای از اطلاعات جمع‌آوری شده می‌کنیم؟

شما با عضویت در لیارا و عبور ترافیک وب‌سایت خود از این سامانه‌ی ابری، این اجازه را می‌دهید که لیارا تمام درخواست‌های ارسالی کاربران سایت شما را دریافت، بررسی و تحلیل کند، از حملات احتمالی جلوگیری کند و محتوای پالایش‌شده را به سرورهای اصلی ارسال کند. پس لازم است بدانید از این داده‌ها کجا و به چه شکل استفاده می‌شود:

  • تامین، اداره، حفظ، بهبود، تسهیل دسترسی و ارتقای سرویس‌ها و خدمات برای تمام کاربران.
  • پردازش و تکمیل تراکنش‌ها و ارسال اطلاعات مرتبط با خریدها و فاکتورها.
  • پاسخ‌گویی به نظرات، پرسش‌ها و درخواست‌های شما و تامین سرویس و پشتیبانی از مشتری.
  • ارسال اخطارهای فنی، به‌روزرسانی‌ها، هشدارهای امنیتی و پشتیبانی.
  • ارسال ارتباطات تجاری مانند اطلاعات درباره‌ی محصولات و سرویس‌ها، امکانات، نظرسنجی‌ها، خبرنامه‌ها، پیشنهادها، بهبودها، رقابت‌ها و رویدادهای مربوط به ما و شرکای ما و ارسال اخبار و اطلاعات درباره‌ی ما و شرکای ما.
  • پیروی از تعهدات قانونی و بررسی و جلوگیری از تراکنش‌های کلاه‌بردارانه، دسترسی‌های نامعتبر به سرویس‌ها و سایر فعالیت‌های غیرقانونی مانند فیشینگ یا هرزه‌نگاری.
  • شخصی‌سازی وب‌سایت‌ها و سرویس‌ها با تامین امکانات و محتواهایی که با علایق و اولویت‌های شما مطابقت دارد
  • داده‌های ثبت شده از کاربران نهایی: ما داده‌های ثبت‌شده از کاربران نهایی را برای برآورده کردن تعهدات خود در توافق‌نامه‌ی مشتری و در محدوده‌ای که قوانین و مقررات مجاز می‌دانند، استفاده و پردازش خواهیم کرد.

دسترسی: اگر در لیارا ثبت‌نام کرده‌اید، ممکن است کسانی که به حساب کاربری یا ایمیل ارایه شده شما دسترسی مجاز دارند، بتوانند اطلاعات ثبت شده شما را مشاهده کنند.


امنیت: لیارا برای محافظت از سرویس‌های شما انواع فناوری‌ها و امکانات امنیتی را به کار می‌گیرد تا از اطلاعات شما در برابر دسترسی نامعتبر، سواستفاده یا افشای آن‌ها محافظت کند. با این حال، مسوولیت لیارا در خصوص حفاظت از داده‌ها و اطلاعاتی که بر اساس مفاد این سند در اختیار دارد، در هیچ موقعیتی فراتر از اسناد «سطح کیفیت خدمات(SLA) » و «شرایط استفاده از خدمات » نخواهد بود و لیارا مسوولیتی فراتر از آن‌چه در SLA ذکر شده است، نخواهد داشت.

با چه کسانی اطلاعات را به اشتراک می‌گذاریم؟

لیارا با شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات مختلفی برای اداره‌ی کسب‌وکارش همکاری می‌کند. این شرکت‌ها سرویس‌هایی را برای کمک به پشتیبانی مشتریان، پرداخت‌های مالی، بازاریابی و بهبود سرویس‌های ما به هر طریقی، تامین می‌کنند. ما به ارایه‌دهندگان خدمات خود اجازه نمی‌دهیم هیچ کدام از اطلاعاتی که از مشتریان‌مان با آن‌ها به اشتراک گذاشته‌ایم را به فروش برسانند یا برای اهداف بازاریابی خود یا هر هدف دیگری، به‌جز در ارتباط با خدماتی که به لیارا ارایه می‌دهند، استفاده کنند. با این حال، مسوولیت هرگونه افشای اطلاعات از منظر قانونی و به‌شکل انحصاری با ‌شخصی‌(اعم از حقیقی یا حقوقی) است که افشا از ناحیه‌ی او انجام شده باشد. علاوه‌بر اشتراک‌گذاری اطلاعات با ارایه‌دهندگان خدمات، ممکن است در شرایط خاصی اطلاعات شما را با دیگران نیز به اشتراک بگذاریم:

  • در گروه‌های پشتیبانی لیارا (طبق سیاست حفظ حریم خصوصی).
  • اگر ادغام، فروش یا تغییری در کنترل یا سازمان‌دهی مجدد تمام یا بخشی از لیارا انجام شود.
  • هنگامی‌که لازم است اطلاعات شخصی و موردی را برای پاسخ‌دهی به احضاریه‌ها، قوانین و مقررات یا دستورات قضایی افشا کنیم یا در برابر ادعاهای مطرح‌شده از خود دفاع کنیم؛ در این حالت ناگزیر از ارایه‌ی داده‌ها و اطلاعات به‌مراجع قانونی هستیم.
  • لیارا در ایران قرار دارد و اطلاعات شما را در ایران ذخیره خواهد کرد. با این حال، ممکن است به‌منظور تسهیل عملکردهای بین‌المللی خود، این اطلاعات به هر نقطه در جهان، از جمله کشورهایی که لیارا در آن‌ها فعالیت دارد، انتقال یابد و به آن دسترسی پیدا کنیم.

چه حقوق و انتخاب‌هایی در سیاست حفظ حریم خصوصی دارید؟

به‌دلیل حساسیت بالای اطلاعات سرویس‌های شما، در زمان ثبت نام در لیارا از شما احراز هویت انجام می‌شود تا اطمینان پیدا کنیم که این اطلاعات در دست صاحبان اصلی اکانت است. اگر درخواست دسترسی داده‌ها به شخص دیگری را داشته باشید لیارا این درخواست را با توجه به خطر نقض حقوق حریم خصوصی و مطابق قوانین بررسی خواهد کرد.

آخرین تاریخ به‌روزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

خدمات رایگان لیارا

۲.۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان

۲.۵ گیگابایت Object Storage سازگار با پروتکل S3 با دیسک‌های SSD به‌صورت رایگان دریافت کنید.

هاست رایگان برای دیتابیس‌

دیتابیس‌های MariaDB، PostgreSQL و Redis را فقط با یک کلیک و به‌صورت رایگان تهیه کنید.

سرویس DNS رایگان

به سادگی دامنه‌تان را اضافه کنید و به صورت رایگان رکورد‌های آن را مدیریت کنید.

۱۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه

بعد از ثبت نام در لیارا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می‌کنید که با توجه به ساعتی بودن هزینه سرویس‌ها، می‌توانید تمامی خدمات پولی را برای چندین هفته رایگان استفاده کنید.

ارسال ۱۰۰ ایمیل تراکنشی رایگان در هر ماه

در سرویس ایمیل لیارا شما می‌توانید تا ۱۰۰ ایمیل رایگان در هر ماه ارسال کنید و فقط برای بیش از آن هزینه پرداخت کنید. (به‌همراه دسترسی SMTP)

هاست رایگان برای انواع وبسایت

تفاوتی ندارد برای وبسایت خود از Node استفاده می‌کنید یا Laravel و Django، در لیارا می‌توانید به صورت کاملا رایگان آن را میزبانی کنید.

توسعه‌دهندگان درباره‌ی ما چه می‌گویند

تجربه کار باliara_cloud@امروز خیلی خوب بود. یکی از سرویس هام رو منتقل کردم روش و راضیم. انقد سریع و جذاب کارم راه افتادم اصن باورم نمیشد! برعکس سرویس های PaaS دیگه با اون همه پیچیدگیشون. دمتون گرم
...

MohammadReza
liara testimonial
keikaavousi

بعد از بسته شدن @fandoghpaas و ناراحتی همه‌مون از اینکه یه سرویس خوب و صادق نمی‌تونه از پس هزینه‌ها بر بیاد، سرویسم رو منتقل کردم به پاس لیارا (https://liara.ir @liara_cloud) . تجربه راحت و خوب. تفاوت‌هایی داشت که کمی کار می‌خواست ولی تا الان کاملا راضی.

jadi
liara testimonial
jadi

یه خسته نباشید باید به تصمیمliara_cloud@بگم،
بعد از چندین روز سرکله زدن با سرویس های مشابه بالاخره تصمیم گرفتم لیارا رو امتحان کنم و باور نمیشه ۱۰ دقیقه بیشتر وقت نبرد،
دمتون گرم.

Arch
liara testimonial
EbadiDev

واسه سرویس PaaS با اختلاف لیارا بهترین رابط کاربری داره و یکی از مزیت‌های سرویس دیتابیس‌شون اینه که خودشون به صورت دوره‌ای بکآپ میگیرن.
...

Ali Najafi
liara testimonial
me_ali_najafi

یکی از کارهای خوبی که جدیداً میکنم اینه که یه دیتابیس روی لیارا میسازم و به پروژه وصل میکنم اینطوری هم خونه و هم محل کار دیتابیس بروز رو دارم و راحت میتونم ادامه بدم کار روliara_cloud@

Navid
liara testimonial
1navid

عاشقliara_cloud@شدم درسته در حد AWS نیست ولی خب تجربه خوبی واسه پروژه های داخل ایران ارائه میده، میتونم رو CD هم اجراش کنم

Amir H Shekari
liara testimonial
vanenshi

همراه شما هستیم

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس‌ها سوالی دارید؟
تلفن واحد فروش:
۰۲۵-۳۳۵۵۷۶۱۹ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)
تلفن واحد فروش: ۳۳۵۵۷۶۱۹-۰۲۵ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)