معرفی قابلیت‌های جدید لیارا؛ از سرویس ذخیره‌سازی ابری تا سرویس ایمیل


۱۶ مهر ۱۴۰۲

ما در لیارا قصد داریم که تا حد امکان، تمامی نیازهای شما را برطرف کنیم و با ارائه خدمات میزبانی مختلف، رضایت شما را در بر داشته باشیم.

امروزه، لیارا قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهد تا هرچه بیشتر، حس تجربه خوبی را به کاربران خود انتقال دهد. در این مقاله، به معرفی این قابلیت‌های جدید خواهیم پرداخت.

در زیر، لیستی از قابلیت‌های جدید لیارا را مشاهده می‌فرمایید که می‌توانید با کلیک بر روی آن‌ها، به صفحه موردنظر، هدایت شوید:

سرویس ذخیره‌سازی ابری لیارا

در دنیای امروزی، استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری به یک نیاز تبدیل شده است. این سرویس‌ها امکان ذخیره و مدیریت داده‌ها را در فضای آنلاین، برای ما فراهم می‌کنند. یکی از پلتفرم‌های برجسته در این زمینه، لیارا است که به تازگی خدمات سرویس ذخیره‌سازی ابری را به پروفایل خود افزوده است.

مزایای استفاده از سرویس ذخیره‌سازی ابری لیارا

  1. اطمینان و امنیت داده‌ها
    • دیگر لازم نیست که نگران از دست رفتن و یا گم‌شدن داده‌های خود باشید. با استفاده از سرویس ذخیره‌سازی ابری لیارا، داده‌های شما در محیطی امن و مطمئن نگهداری می‌شوند.
  2. کارایی و سرعت بالا
    • سرویس ذخیره‌سازی ابری لیارا با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، سرعت دسترسی به داده‌ها را افزایش می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و به طور همزمان با دیگر فرآیندهای خود، بتوانید با داده‌های ارزشمندتان تعامل کنید.
  3. انعطاف پذیری خیلی بالا
    • سرویس ذخیره‌سازی ابری لیارا به شما این امکان را می‌دهد تا فضای ذخیره‌سازی خود را بر اساس نیازهای خاص خود تنظیم کنید. در لیارا می‌توانید با استفاده از دسترسی SDK برنامه‌های خود را به آسانی به سرویس متصل و داده‌های خود را به راحتی هرچه تمام، مدیریت کنید.
  4. رابط کاربری آسان
    • اگر قصد دارید که داده‌های ارزشمند خود را در جایی مطمئن نگه‌داری کنید و در صورت نیاز، به آسانی و به دور از هرگونه کار اضافی به آن‌ها دسترسی داشته باشید؛ پس سرویس ذخیره‌سازی ابری لیارا گزینه مناسبی برای شماست. ما برای شما و وقت گران‌بهاتون، ارزش بسیار زیادی قائلیم.

سرویس DNS لیارا

سرویس DNS یا همان Domain Name System از جمله اجزای بسیار مهم در فرآیند مدیریت دامنه‌ها و ارتباط کاربران با وبسایت است. لیارا با ارائه سرویس DNS قدرتمند، کاربران را از مزایای بی‌شماری برخوردار می‌سازد. در زیر به معرفی چندتا از قابلیت‌های سرویس DNS لیارا می‌پردازیم.

  1. مدیریت آسان دامنه‌ها
    • در لیارا، می‌توانید به آسانی آب خوردن دامنه‌های خود را به سرویس DNS متصل کنید. پس از آن، شما می‌توانید با استفاده از رابط کاربری لیارا، دامنه‌های خود را مدیریت کنید.
  2. پشتیبانی از رکورد ALIAS
    • رکورد مخصوص ALIAS این امکان را می‌دهد که بتوانید برای ریشه‌ی دامنه، به‌جای رکورد A از ریشه‌ی CNAME استفاده کنید و عملا IP های شناور داشته باشید. این قابلیت در سرویس‌هایی مانند سرویس PaaS لیارا که IPها تحت کنترل شما نیستند و مدام تغییر می‌کنند، بسیار کاربردی است.
  3. قابلیت بی‌نهایت کوئری
    • فرقی نمی‌کند که چقدر وبسایت شما بازدید کننده داشته باشد، محدودیتی روی تعداد کوئری‌های DNS دامنه‌ی شما وجود نخواهد داشت.

سرویس ایمیل لیارا

در دنیای امروزی که ارتباطات از طریق ایمیل بسیار حائز اهمیت است، انتخاب یک سرویس ایمیل قوی و پایدار برای کسب‌وکارها بسیار مهم است. اگر که به یک سرویس ایمیل مطمئن با رابط کاربری بسیار آسان نیاز دارید؛ می‌توانید همین حالا از سرویس ایمیل لیارا استفاده کنید. از جمله مزایای این سرویس، می‌شود به موارد زیر اشاره کرد.

  1. پشتیبانی از تمام زبان‌ها و فریم‌ورک‌ها
    • از طریق پروتکل SMTP، از تمام زبان‌ها و فریم‌ورک‌های برنامه‌نویسی می‌توانید اقدام به ارسال ایمیل کنید. ما مستندات کاملی را هم برای شما آماده کرده‌ایم.
  2. عدم اسپم ایمیل
    • در سرویس ایمیل لیارا از استاندارد‌های رمز‌نگاری ایمیل، IP‌های با اعتبار بالا (IP Reputation) و Spam checking استفاده می‌شود که باعث می‌شود ایمیل‌های شما به Inbox گیرنده ارسال شود و ایمیل‌ها اسپم نمی‌شوند.
  3. کیفیت و سرعت ارسال بالا
    • ما هر کاربر جدیدی که قصد استفاده از سرویس ایمیل لیارا را داشته باشد، نظارت می‌کنیم و هیچ‌وقت به کسانی که اسپم ارسال می‌کنند اجازه‌ی استفاده از این سرویس را نمی‌دهیم. برای همین هم کیفیت و سرعت ارسال ایمیل‌های ما بسیار بالاست.
screen-console

سخن نهایی

ما هیچوقت در لیارا شما را تنها نمی‌گذاریم. پس از اینکه سرویس موردنظرتان را تهیه کردید. از صفر تا صد آن را در کنار شما هستیم و می‌توانید در هر راهی از مسیر توسعه برنامه‌های خود، از مستندات لیارا استفاده کنید. در صورتی که تمایلی به خواندن آموزش متنی ندارید می‌توانید از ویدیوهای آموزشی نیز استفاده کنید.

برچسب‌ها:

خدمات رایگان لیارا

۲.۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان

۲.۵ گیگابایت Object Storage سازگار با پروتکل S3 با دیسک‌های SSD به‌صورت رایگان دریافت کنید.

هاست رایگان برای دیتابیس‌

دیتابیس‌های MariaDB، PostgreSQL و Redis را فقط با یک کلیک و به‌صورت رایگان تهیه کنید.

سرویس DNS رایگان

به سادگی دامنه‌تان را اضافه کنید و به صورت رایگان رکورد‌های آن را مدیریت کنید.

۱۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه

بعد از ثبت نام در لیارا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می‌کنید که با توجه به ساعتی بودن هزینه سرویس‌ها، می‌توانید تمامی خدمات پولی را برای چندین هفته رایگان استفاده کنید.

ارسال ۱۰۰ ایمیل تراکنشی رایگان در هر ماه

در سرویس ایمیل لیارا شما می‌توانید تا ۱۰۰ ایمیل رایگان در هر ماه ارسال کنید و فقط برای بیش از آن هزینه پرداخت کنید. (به‌همراه دسترسی SMTP)

هاست رایگان برای انواع وبسایت

تفاوتی ندارد برای وبسایت خود از Node استفاده می‌کنید یا Laravel و Django، در لیارا می‌توانید به صورت کاملا رایگان آن را میزبانی کنید.

توسعه‌دهندگان درباره‌ی ما چه می‌گویند

تجربه کار باliara_cloud@امروز خیلی خوب بود. یکی از سرویس هام رو منتقل کردم روش و راضیم. انقد سریع و جذاب کارم راه افتادم اصن باورم نمیشد! برعکس سرویس های PaaS دیگه با اون همه پیچیدگیشون. دمتون گرم
...

MohammadReza
liara testimonial
keikaavousi

بعد از بسته شدن @fandoghpaas و ناراحتی همه‌مون از اینکه یه سرویس خوب و صادق نمی‌تونه از پس هزینه‌ها بر بیاد، سرویسم رو منتقل کردم به پاس لیارا (https://liara.ir @liara_cloud) . تجربه راحت و خوب. تفاوت‌هایی داشت که کمی کار می‌خواست ولی تا الان کاملا راضی.

jadi
liara testimonial
jadi

یه خسته نباشید باید به تصمیمliara_cloud@بگم،
بعد از چندین روز سرکله زدن با سرویس های مشابه بالاخره تصمیم گرفتم لیارا رو امتحان کنم و باور نمیشه ۱۰ دقیقه بیشتر وقت نبرد،
دمتون گرم.

Arch
liara testimonial
EbadiDev

واسه سرویس PaaS با اختلاف لیارا بهترین رابط کاربری داره و یکی از مزیت‌های سرویس دیتابیس‌شون اینه که خودشون به صورت دوره‌ای بکآپ میگیرن.
...

Ali Najafi
liara testimonial
me_ali_najafi

یکی از کارهای خوبی که جدیداً میکنم اینه که یه دیتابیس روی لیارا میسازم و به پروژه وصل میکنم اینطوری هم خونه و هم محل کار دیتابیس بروز رو دارم و راحت میتونم ادامه بدم کار روliara_cloud@

Navid
liara testimonial
1navid

عاشقliara_cloud@شدم درسته در حد AWS نیست ولی خب تجربه خوبی واسه پروژه های داخل ایران ارائه میده، میتونم رو CD هم اجراش کنم

Amir H Shekari
liara testimonial
vanenshi

همراه شما هستیم

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس‌ها سوالی دارید؟
تلفن واحد فروش:
۰۲۵-۳۳۵۵۷۶۱۹ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)
تلفن واحد فروش: ۳۳۵۵۷۶۱۹-۰۲۵ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)