معرفی هاست رایگان Angular


۱ آبان ۱۴۰۲

Angular یک فریم‌ورک توسعه وب است که توسط تیم Google توسعه یافته است. این چارچوب امکان ساخت برنامه‌های تعاملی و پویا در وب را با استفاده از زبان‌های HTML و CSS و JavaScript فراهم می‌کند. Angular برای توسعه برنامه‌های تک صفحه‌ای (Single Page Applications یا SPAs) بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا باید از Angular استفاده کنیم؟

  • کارایی بالا: Angular با تکنیک‌های بهینه‌سازی کد، به توسعه سریع وب اپلیکیشن‌های پویا کمک می‌کند. همچنین، Angular با دارا بودن مکانیسم‌های جلوگیری از رفرش صفحه، باعث بهبود تجربه کاربری (User Experience) می‌شود.
  • ساختار سازمانی: Angular از معماری MVVM (Model-View-ViewModel) استفاده می‌کند؛ در نتیجه توسعه‌دهنده می‌تواند کدها را به شکل مرتب و با ترتیب خاصی، در کنار یکدیگر قرار دهد.
  • سهولت توسعه در پروژه‌های بزرگ: توسعه‌دهندگان می‌توانند از Angular در پروژه‌های سنگین و پیچیده خود استفاده کنند؛ چرا که Angular اکثر قابلیت‌هایی که یک برنامه خوب نیاز دارد را برای توسعه‌دهنده، فراهم می‌کند.
  • بیشترین پوشش تست: Angular یک فریم‌ورک تست به نام Jasmine دارد که توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا برای برنامه‌های خود تست‌های واحد و اختصاصی ایجاد کنند.
  • کمک به ایجاد برنامه‌های تعاملی: Angular به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌های تعاملی و پویا با استفاده از کتابخانه‌ها و ابزارهای آماده‌ای مانند RxJS و Angular Material بسازید.
  • پشتیبانی از SPA (Single Page Application): فریم‌ورک Angular به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های وب SPA ایجاد کنید که بدون نیاز به رفرش صفحه، کاربر، تجربه بهتری کسب کند.
  • انتخاب شرکت‌های معتبر دنیا: Angular توسط شرکت‌های بزرگی مانند Google استفاده می‌شود و برخی از برنامه‌ها و سرویس‌های معروفی مانند Google Ads، Gmail و YouTube از Angular استفاده می‌کنند.

در چه جاهایی، بهتر است از Angular استفاده نکنیم؟

اگرچه Angular یک فریم‌ورک بسیار قوی و گسترده است، اما همیشه بهتر است قبل از استفاده از آن، شرایط پروژه را نیز در نظر بگیرید. در ادامه شرایطی را بررسی می‌کنیم که نیاز به استفاده از Angular در آن، احساس نمی‌شود.

  1. پروژه‌های کوچک و ساده: اگر پروژه شما کوچک است و نیاز به یک فریم‌ورک قدرتمند ندارد، استفاده از Angular ممکن است زیاده‌روی باشد. در این موارد، فریم‌ورک‌های سبکتر مانند Vue.js یا React ممکن است گزینه بهتری باشند.
  2. پروژه‌های متمرکز بر افزایش سرعت بارگذاری: اگر نیاز به بارگذاری سریع صفحات دارید، استفاده از فریم‌ورک‌های سبکتر بهتر است.
  3. عدم نیاز به SPAها: اگر پروژه شما نیاز به ویژگی‌ SPA ندارد و می‌تواند با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف انجام شود، انتخاب فریم‌ورک ساده‌تر، انتخاب بهتری است.

معرفی هاست رایگان Angular

Heroku

Heroku یکی از گزینه‌های مناسب میزبانی برنامه‌های Angular و برنامه‌های React است. این پلتفرم محبوب از طیف گسترده‌‌ی فریم‌ورک‌ها پشتیبانی می‌کند و پلن رایگان آن برای اکثر پروژه ها کافی است. البته اگر که قصد داشته باشید از امکانات Heroku بهره ببرید؛ باید حساب کاربری خو را تایید کنید و این ممکن است برای کاربران ساکن ایران، کمی مشکل‌ساز باشد.

صفحات GitHub

این سرویس میزبانی محبوب یک گزینه عالی برای مبتدیان است، زیرا امکان استقرار سریع وب‌سایت را فراهم می‌کند. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید وب‌سایت‌های static و چندفایلی خود را به راحتی مستقر کنید.

Amazon EC2

Amazon EC2 سرویس دیگری است که برای استقرار وب سایت یا برنامه React/Angular مناسب است. Amazon EC2 به طور کامل رایگان نیست و خدمات میزبانی وب فقط به مدت دوازده ماه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

لیارا

لیارا، یکی از سرویس‌های ایرانی است که این امکان را به ما می‌دهد برای همیشه یک برنامه Angular، آن‌هم به صورت رایگان داشته باشیم. در صورتی که نیاز به منابع سخت‌افزاری بیشتری داشته باشید، می‌توانید پلن خود را در هر زمانی ارتقاء بدهید و حتی در مواردی، می‌توانید به پلن قبلی خود برگردید.

با استفاده از این سرویس، یک زیر دامنه رایگان نیز به برنامه شما اختصاص داده می‌شود که به کمک آن، می‌توانید برنامه خود را مشاهده کنید و به آن، دسترسی داشته باشید. از مزایای دیگر سرویس لیارا می‌توان به رابط کاربری آسان و عملیات استقرار ساده، اشاره کرد. همچنین اگر در هر مرحله از استقرار به مشکل خوردید؛ می‌توانید از مستندات و ویدیوهای آموزشی لیارا استفاده کنید.

پس زمان را از دست ندهید و هم اکنون شروع کنید: هاست ابری Angular لیارا

برچسب‌ها:

خدمات رایگان لیارا

۲.۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان

۲.۵ گیگابایت Object Storage سازگار با پروتکل S3 با دیسک‌های SSD به‌صورت رایگان دریافت کنید.

هاست رایگان برای دیتابیس‌

دیتابیس‌های MariaDB، PostgreSQL و Redis را فقط با یک کلیک و به‌صورت رایگان تهیه کنید.

سرویس DNS رایگان

به سادگی دامنه‌تان را اضافه کنید و به صورت رایگان رکورد‌های آن را مدیریت کنید.

۱۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه

بعد از ثبت نام در لیارا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می‌کنید که با توجه به ساعتی بودن هزینه سرویس‌ها، می‌توانید تمامی خدمات پولی را برای چندین هفته رایگان استفاده کنید.

ارسال ۱۰۰ ایمیل تراکنشی رایگان در هر ماه

در سرویس ایمیل لیارا شما می‌توانید تا ۱۰۰ ایمیل رایگان در هر ماه ارسال کنید و فقط برای بیش از آن هزینه پرداخت کنید. (به‌همراه دسترسی SMTP)

هاست رایگان برای انواع وبسایت

تفاوتی ندارد برای وبسایت خود از Node استفاده می‌کنید یا Laravel و Django، در لیارا می‌توانید به صورت کاملا رایگان آن را میزبانی کنید.

توسعه‌دهندگان درباره‌ی ما چه می‌گویند

تجربه کار باliara_cloud@امروز خیلی خوب بود. یکی از سرویس هام رو منتقل کردم روش و راضیم. انقد سریع و جذاب کارم راه افتادم اصن باورم نمیشد! برعکس سرویس های PaaS دیگه با اون همه پیچیدگیشون. دمتون گرم
...

MohammadReza
liara testimonial
keikaavousi

بعد از بسته شدن @fandoghpaas و ناراحتی همه‌مون از اینکه یه سرویس خوب و صادق نمی‌تونه از پس هزینه‌ها بر بیاد، سرویسم رو منتقل کردم به پاس لیارا (https://liara.ir @liara_cloud) . تجربه راحت و خوب. تفاوت‌هایی داشت که کمی کار می‌خواست ولی تا الان کاملا راضی.

jadi
liara testimonial
jadi

یه خسته نباشید باید به تصمیمliara_cloud@بگم،
بعد از چندین روز سرکله زدن با سرویس های مشابه بالاخره تصمیم گرفتم لیارا رو امتحان کنم و باور نمیشه ۱۰ دقیقه بیشتر وقت نبرد،
دمتون گرم.

Arch
liara testimonial
EbadiDev

واسه سرویس PaaS با اختلاف لیارا بهترین رابط کاربری داره و یکی از مزیت‌های سرویس دیتابیس‌شون اینه که خودشون به صورت دوره‌ای بکآپ میگیرن.
...

Ali Najafi
liara testimonial
me_ali_najafi

یکی از کارهای خوبی که جدیداً میکنم اینه که یه دیتابیس روی لیارا میسازم و به پروژه وصل میکنم اینطوری هم خونه و هم محل کار دیتابیس بروز رو دارم و راحت میتونم ادامه بدم کار روliara_cloud@

Navid
liara testimonial
1navid

عاشقliara_cloud@شدم درسته در حد AWS نیست ولی خب تجربه خوبی واسه پروژه های داخل ایران ارائه میده، میتونم رو CD هم اجراش کنم

Amir H Shekari
liara testimonial
vanenshi

همراه شما هستیم

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس‌ها سوالی دارید؟
تلفن واحد فروش:
۰۲۵-۳۳۵۵۷۶۱۹ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)
تلفن واحد فروش: ۳۳۵۵۷۶۱۹-۰۲۵ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)