ناکست جی اس چیست؟ بهترین هاست nuxt رایگان


۲۶ مهر ۱۴۰۲

Nuxt.js یک فریم‌ورک Open-source وب بر اساس Vue.js است که برای توسعه برنامه‌های تحت وبِ یکپارچه (یا همان وب‌سایت‌های SPA) و برنامه‌های تحت وب پویا ایجاد شده است. این چارچوب باعث ساده‌تر شدن توسعه برنامه‌های تحت وب توسط توسعه‌دهندگان Vue.js می‌شود. در ادامه موارد زیر را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

  • آیا NuxtJS یک پلتفرم است؟
  • مزایای استفاده از ناکست جی اس
  • بهترین هاست‌های NuxtJS در جهان
  • بهترین هاست NuxtJS در ایران

آیا NuxtJS یک پلتفرم است؟

همانطور که گفته شد، Nuxt.js یک چارچوب (Framework) توسعه وب است و یک پلتفرم نیست. به عبارت دیگر، Nuxt.js یک ابزار برنامه نویسی است که توسط توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌های تحت وب از نوع یکپارچه (یا همان وب‌سایت‌های SPA) و برنامه‌های تحت وب پویا استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید: SPA چیست؟ بهبود سئو برنامه‌های SPA

در مقابل، پلتفرم‌ها معمولاً یک محیط یکپارچه ارائه می‌دهند که شامل ابزارها، خدمات، ویژگی‌ها و سرویس‌های مختلفی برای توسعه، میزبانی، و مدیریت برنامه‌های تحت وب می‌باشد.

مزایای استفاده از ناکست جی اس

  1. تجربه کاربری بهتر: Nuxt.js به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های تحت وب کاربر پسند و پویا بسازید. وب‌سایت‌های تعاملی و پویا باعث بهبود تجربه کاربری می‌شود.
  2. بهینه سازی و سرعت بارگذاری: این فریم‌ورک امکان prerendering صفحات را فراهم می‌کند و همین امر به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای صفحات را بهتر درک کنند. این موضوع در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) امر بسیار مهمی است.
  3. ساختار مسیریابی ساده: Nuxt.js از سیستم مسیریابی خودکار برای ایجاد مسیرهای صفحات بر اساس ساختار پروژه استفاده می‌کند که توسعه را ساده‌تر می‌کند.
  4. امکان توسعه یکپارچه (Universal): Nuxt.js به شما امکان می‌دهد برنامه‌های تحت وبی بسازید که به صورت یکپارچه در سمت کلاینت و سمت سرور اجرا می‌شوند.
  5. افزونه‌ها و Middleware: این چارچوب به شما امکان می‌دهد افزونه‌های مختلف و middleware را به پروژه‌های خود اضافه کنید تا از قابلیت‌های بیشتری بهره ببرید.
  6. پیکربندی و تنظیمات آسان: Nuxt.js تنظیمات پیش‌فرض مناسبی دارد که توسعه سریع‌تر را فراهم می‌کند. همچنین، شما می‌توانید تنظیمات را به دلخواه تغییر دهید.

بهترین هاست‌های NuxtJS در جهان

از جمله هاستینگ‌های خوب برای NuxtJS سرویس‌هایی است که سرورهای قدرت‌مند، سازگاری با نسخه‌های مختلف و پشتیبانی فنی قوی داشته باشند؛ در ادامه به معرفی چندتا از سرویس‌های هاستینگ جهانی معروف می‌پردازیم:

  1. Vercel: یکی از بهترین میزبان‌های اختصاصی برای برنامه‌های Nuxt.js، سرویس هاستینگ vercel است. این سرویس توسط تیم اصلی سازنده Next.js (که از همان موسسین Nuxt.js نیز هستند) توسعه یافته‌است و از ابزارها و پشتیبانی قوی برای توسعه و استقرار آسان استفاده می‌کنند.
  2. Netlify: از جمله سرویس‌های منعطف با زیرساختار قوی و قابل اعتماد، سرویس Netlify است.
  3. DigitalOcean: دیجیتال اوشن یک ارائه‌دهنده میزبانی ابری است که به تازگی توسعه‌دهندگان را با نرم‌افزارهای کانتینری اشنا کرده است. ما امروزه می‌توانیم از DigitalOcean برای میزبانی برنامه‌های Nuxt.js استفاده کنیم.

بهترین هاست NuxtJS در ایران

هاست NuxtJS لیارا

یکی از بهترین‌هاست‌های موجود در ایران، هاست NuxtJS لیارا است. شما می‌توانید به آسانی چند کلیک، هاست NuxtJS خود را در سرورهای قدرت‌مند لیارا راه‌اندازی کنید و به سادگی Drag & Drop، برنامه خود را در لیارا مستقر کنید. همچنین می‌توانید از پلن رایگان لیارا استفاده کرده و اگر به منابع بیشتری نیاز دارید، از 100 هزارتومان اعتبار اولیه رایگان در لیارا استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مستندات و ویدیوهای آموزشی در لیارا استفاده کنید تا هرچه راحت‌تر و سریع‌تر، استقرار برنامه خود را به پیش ببرید.

هم‌اکنون شروع کنید: هاست ابری NuxtJS

برچسب‌ها:

خدمات رایگان لیارا

۲.۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان

۲.۵ گیگابایت Object Storage سازگار با پروتکل S3 با دیسک‌های SSD به‌صورت رایگان دریافت کنید.

هاست رایگان برای دیتابیس‌

دیتابیس‌های MariaDB، PostgreSQL و Redis را فقط با یک کلیک و به‌صورت رایگان تهیه کنید.

سرویس DNS رایگان

به سادگی دامنه‌تان را اضافه کنید و به صورت رایگان رکورد‌های آن را مدیریت کنید.

۱۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه

بعد از ثبت نام در لیارا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می‌کنید که با توجه به ساعتی بودن هزینه سرویس‌ها، می‌توانید تمامی خدمات پولی را برای چندین هفته رایگان استفاده کنید.

ارسال ۱۰۰ ایمیل تراکنشی رایگان در هر ماه

در سرویس ایمیل لیارا شما می‌توانید تا ۱۰۰ ایمیل رایگان در هر ماه ارسال کنید و فقط برای بیش از آن هزینه پرداخت کنید. (به‌همراه دسترسی SMTP)

هاست رایگان برای انواع وبسایت

تفاوتی ندارد برای وبسایت خود از Node استفاده می‌کنید یا Laravel و Django، در لیارا می‌توانید به صورت کاملا رایگان آن را میزبانی کنید.

توسعه‌دهندگان درباره‌ی ما چه می‌گویند

تجربه کار باliara_cloud@امروز خیلی خوب بود. یکی از سرویس هام رو منتقل کردم روش و راضیم. انقد سریع و جذاب کارم راه افتادم اصن باورم نمیشد! برعکس سرویس های PaaS دیگه با اون همه پیچیدگیشون. دمتون گرم
...

MohammadReza
liara testimonial
keikaavousi

بعد از بسته شدن @fandoghpaas و ناراحتی همه‌مون از اینکه یه سرویس خوب و صادق نمی‌تونه از پس هزینه‌ها بر بیاد، سرویسم رو منتقل کردم به پاس لیارا (https://liara.ir @liara_cloud) . تجربه راحت و خوب. تفاوت‌هایی داشت که کمی کار می‌خواست ولی تا الان کاملا راضی.

jadi
liara testimonial
jadi

یه خسته نباشید باید به تصمیمliara_cloud@بگم،
بعد از چندین روز سرکله زدن با سرویس های مشابه بالاخره تصمیم گرفتم لیارا رو امتحان کنم و باور نمیشه ۱۰ دقیقه بیشتر وقت نبرد،
دمتون گرم.

Arch
liara testimonial
EbadiDev

واسه سرویس PaaS با اختلاف لیارا بهترین رابط کاربری داره و یکی از مزیت‌های سرویس دیتابیس‌شون اینه که خودشون به صورت دوره‌ای بکآپ میگیرن.
...

Ali Najafi
liara testimonial
me_ali_najafi

یکی از کارهای خوبی که جدیداً میکنم اینه که یه دیتابیس روی لیارا میسازم و به پروژه وصل میکنم اینطوری هم خونه و هم محل کار دیتابیس بروز رو دارم و راحت میتونم ادامه بدم کار روliara_cloud@

Navid
liara testimonial
1navid

عاشقliara_cloud@شدم درسته در حد AWS نیست ولی خب تجربه خوبی واسه پروژه های داخل ایران ارائه میده، میتونم رو CD هم اجراش کنم

Amir H Shekari
liara testimonial
vanenshi

همراه شما هستیم

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس‌ها سوالی دارید؟
تلفن واحد فروش:
۰۲۵-۳۳۵۵۷۶۱۹ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)
تلفن واحد فروش: ۳۳۵۵۷۶۱۹-۰۲۵ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)