تجربه‌ی کاربری جدید برای دامنه‌ها، معرفی Liara.space و امکانات بیشتر

تجربه‌ی کاربری جدید برای بخش دامنه‌ها

بخش دامنه‌ها از جمله بخش‌های مهمی است که شما بعد از استقرار برنامه‌ی‌تان به آن نیاز پیدا می‌کنید. بخشی که در آن می‌توانید دامنه‌ی اختصاصی کسب و کارتان را به برنامه وصل کرده و از این دامنه برای دسترسی به برنامه استفاده کنید.

ما روی بهبود تجربه‌ی کاربری این صفحه تمرکز کردیم و سعی در ایجاد تجربه‌ای عالی برای شما داشتیم. از جمله تغییرات مهم این صفحه، این است که بعد از ساخت رکوردهای DNS، می‌توانید روی دکمه‌ی «بررسی وضعیت رکوردها» کلیک کنید تا ببینید که رکوردهای DNS را به درستی تنظیم کرده‌اید یا نه. این قابلیت کمک می‌کند تا بسیار سریع‌تر بتوانید مشکل را پیدا کرده و سپس دامنه را فعال کنید.

بخش دامنه در لیارا

دسترسی به سرویس فایل از طریق دامنه‌ای کوتاه‌تر و زیباتر

تاکنون، سرویس فایل از طریق دامنه‌ای شبیه your-name.storage.liara.ir در دسترس بود. اما از این پس، دامنه‌ی ویژه‌ی liara.space هم برای سرویس‌های فایل در دسترس است. برای مثال، با your-name.liara.space هم از این پس می‌توانید فایل‌های‌تان را مشاهده کنید.

توجه: در حال حاضر storage.liara.ir منسوخ شده اما همچنان در دسترس است. به زودی این دامنه حذف خواهد شد. بنابراین هر چه زودتر لازم است که از liara.space و یا دامنه‌ی اختصاصی خودتان برای دسترسی به سرویس فایل استفاده کنید.

امکان افزودن دامنه‌ی اختصاصی به سرویس فایل

از جمله قابلیت‌هایی که بسیار توسط شما درخواست می‌شد، قابلیت شخصی‌سازی دامنه‌ی سرویس فایل بود و باید به اطلاع‌تان برسانیم که این قابلیت از این پس در دسترس است و می‌توانید دامنه‌ی اختصاصی‌تان را به سرویس فایل نیز اضافه کنید و از طریق دامنه‌ی خودتان به فایل‌ها دسترسی داشته باشید. امکان تهیه‌ی گواهی SSL رایگان از Let’sEncrypt نیز برای این دامنه‌ها وجود دارد.

برای مثال، از این پس می‌توانید از طریق files.example.ir به سرویس فایل‌تان دسترسی داشته باشید.
برای افزودن دامنه‌ی دلخواه، از بخش دامنه‌ها اقدام کنید.

بخش اضافه کردن دامنه اختصاصی به سرویس فایل در لیارا

سیستم تیکتینگ

تا به امروز پشتیبانی لیارا در پنل کاربری، از طریق چت آنلاین بود اما از این پس برای ارتباط با تیم لیارا، می‌توانید از سیستم تیکتینگ استفاده کنید.

این سیستم به طور اختصاصی با توجه به نیازهای کاربران لیارا و تیم پشتیبانی ما طراحی شده‌است و تجربه‌ی بهتری را نسبت به چت آنلاین انتقال می‌دهد. امکان دسترسی به تیکت‌های قبلی، امکان ارسال کد و آپلود انواع فایل تصویری و متنی، دریافت اعلانات از طریق مسیرهای مختلف مانند تلگرام و ایمیل و… از جمله امکانات این سیستم هستند.

برای فعال سازی روش‌های مختلف اعلانات و شخصی سازی آن، به صفحه حساب کاربری و اعلانات مراجعه کنید.

بخش تیکت در لیارا

ضمن این که در زمان ایجاد تیکت، می‌توانید تعیین کنید که این تیکت مرتبط با کدام سرویس‌تان است. همچنین، می‌توانید این اجازه را به پشتیبان‌های لیارا بدهید که برای رفع مشکل، دسترسی به سورس‌کد برنامه‌ی شما داشته باشند یا خیر.

امکان دعوت از دوستان و دریافت هدیه

تا به حال شده یکی از دوستان‌تان دنبال سرویس هاستینگ باشد و شما لیارا را معرفی کنید؟ یا تا به حال شده بعد از استفاده از خدمات لیارا، علاقه‌مند شده باشید که این تجربه و حس را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید؟ چه بهتر که این اشتراک‌گذاری، همراه با دریافت هدیه نیز باشد.

از این پس به هر کاربری در لیارا، یک لینک ویژه‌ی دعوت دوستان اختصاص داده شده. شما از این لینک می‌توانید برای دعوت دوستان‌تان استفاده کنید. اگر با این لینک در لیارا ثبت نام کنند، تا یک ماه، به ازای هر تراکنشی که انجام می‌دهند، ۵۰ درصد آن را به عنوان هدیه هم دریافت می‌کنند. خبر خوب این که ۵۰ درصد آن را شما هم اعتبار هدیه دریافت می‌کنید.

بخش دعوت از دوستان در لیارا

برای مثال، اگر دوستی را به لیارا با لینک اختصاصی‌تان دعوت کنید و او در ۳۰ روز اول، در مجموع ۱۰۰ هزار تومان تراکنش داشته باشد، ۵۰ هزار تومان بیشتر، هدیه دریافت می‌کند و شما نیز ۵۰ هزار تومان هدیه به اعتبارتان اضافه می‌شود. و این یعنی دعوت دوستان‌تان با لینک اختصاصی حالتی برد-برد دارد. هدیه‌ای که شما و دوست‌تان دریافت می‌کنید محدودیت زمانی ندارد، و شما می‌توانید هر زمانی که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

تغییر تعرفه‌ها

ما تمام تلاش‌مان را برای حفظ ثبات در تعرفه‌ها می‌کنیم. این یکی از آرمان‌های ما است، در شرایطی که شاید اوضاع آن‌قدرها هم پایدار نباشد. قیمت‌های لیارا از همان ابتدا با توجه به شرایط، بسیار پایین در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند بدون دغدغه‌ی مالی از خدمات ابری استفاده کنند و این تجربه را داشته باشند.

برای ادامه‌ی سرویس‌دهی لیارا و حفظ کیفیت خدمات و رضایت شما کاربران محترم لیارا، سیاست‌گذاری قیمت‌ها کمی تغییر کرده و پلن‌ها افزایش قیمت داشته‌اند. در صفحه‌ی اصلی و همین‌طور پنل کاربری لیارا می‌توانید قیمت‌های جدید را بررسی بفرمایید.

ما معتقدیم این قیمت‌ها همچنان در مقایسه با خرید مستقیم انواع VPS و سرور اختصاصی، کانفیگ و نگه‌داری از آن‌ها، به‌صرفه هستند. این تغییرات به لیارا این امکان را می‌دهد که همچنان با سرعت و قدرت ادامه دهد و پاسخ‌گوی نیازهای کاربران باشد.

سخن آخر

لیارا مسیر خود را با توجه به نگاه شما و پیشنهادات‌تان می‌تواند تغییر دهد. ما با توجه به درخواست‌های شما اولویت پیاده‌سازی امکانات جدید را تغییر می‌دهیم. بنابراین از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا پشتیبانی لیارا با ما در ارتباط باشید و نیازمندی‌ها و ایده‌های‌تان را با ما مطرح کنید.

برچسب‌ها:

خدمات رایگان لیارا

۲.۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان

۲.۵ گیگابایت Object Storage سازگار با پروتکل S3 با دیسک‌های SSD به‌صورت رایگان دریافت کنید.

هاست رایگان برای دیتابیس‌

دیتابیس‌های MariaDB، PostgreSQL و Redis را فقط با یک کلیک و به‌صورت رایگان تهیه کنید.

سرویس DNS رایگان

به سادگی دامنه‌تان را اضافه کنید و به صورت رایگان رکورد‌های آن را مدیریت کنید.

۱۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه

بعد از ثبت نام در لیارا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می‌کنید که با توجه به ساعتی بودن هزینه سرویس‌ها، می‌توانید تمامی خدمات پولی را برای چندین هفته رایگان استفاده کنید.

ارسال ۱۰۰ ایمیل تراکنشی رایگان در هر ماه

در سرویس ایمیل لیارا شما می‌توانید تا ۱۰۰ ایمیل رایگان در هر ماه ارسال کنید و فقط برای بیش از آن هزینه پرداخت کنید. (به‌همراه دسترسی SMTP)

هاست رایگان برای انواع وبسایت

تفاوتی ندارد برای وبسایت خود از Node استفاده می‌کنید یا Laravel و Django، در لیارا می‌توانید به صورت کاملا رایگان آن را میزبانی کنید.

توسعه‌دهندگان درباره‌ی ما چه می‌گویند

تجربه کار باliara_cloud@امروز خیلی خوب بود. یکی از سرویس هام رو منتقل کردم روش و راضیم. انقد سریع و جذاب کارم راه افتادم اصن باورم نمیشد! برعکس سرویس های PaaS دیگه با اون همه پیچیدگیشون. دمتون گرم
...

MohammadReza
liara testimonial
keikaavousi

بعد از بسته شدن @fandoghpaas و ناراحتی همه‌مون از اینکه یه سرویس خوب و صادق نمی‌تونه از پس هزینه‌ها بر بیاد، سرویسم رو منتقل کردم به پاس لیارا (https://liara.ir @liara_cloud) . تجربه راحت و خوب. تفاوت‌هایی داشت که کمی کار می‌خواست ولی تا الان کاملا راضی.

jadi
liara testimonial
jadi

یه خسته نباشید باید به تصمیمliara_cloud@بگم،
بعد از چندین روز سرکله زدن با سرویس های مشابه بالاخره تصمیم گرفتم لیارا رو امتحان کنم و باور نمیشه ۱۰ دقیقه بیشتر وقت نبرد،
دمتون گرم.

Arch
liara testimonial
EbadiDev

واسه سرویس PaaS با اختلاف لیارا بهترین رابط کاربری داره و یکی از مزیت‌های سرویس دیتابیس‌شون اینه که خودشون به صورت دوره‌ای بکآپ میگیرن.
...

Ali Najafi
liara testimonial
me_ali_najafi

یکی از کارهای خوبی که جدیداً میکنم اینه که یه دیتابیس روی لیارا میسازم و به پروژه وصل میکنم اینطوری هم خونه و هم محل کار دیتابیس بروز رو دارم و راحت میتونم ادامه بدم کار روliara_cloud@

Navid
liara testimonial
1navid

عاشقliara_cloud@شدم درسته در حد AWS نیست ولی خب تجربه خوبی واسه پروژه های داخل ایران ارائه میده، میتونم رو CD هم اجراش کنم

Amir H Shekari
liara testimonial
vanenshi

همراه شما هستیم

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس‌ها سوالی دارید؟
تلفن واحد فروش:
۰۲۵-۳۳۵۵۷۶۱۹ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)
تلفن واحد فروش: ۳۳۵۵۷۶۱۹-۰۲۵ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)